همه چیز از همه جا

در این وبلاگ مقالات مختلفی اعم از سلامتی تا گیم را میخوانید

همه چیز از همه جا

در این وبلاگ مقالات مختلفی اعم از سلامتی تا گیم را میخوانید

صابون ذغال avon

صابون ذغال avon

ذغال فعال شده چیست؟

ذغال فعال شده همان کربن فعال شده است که با سوزاندن مواد طبیعی مثل چوب، ذغال سنگ معمولی، ذغال سنگ نارس یا پوست نارگیل به دست می آید.

مواد در دمای بسیار بالایی سوزانده می شود تا یک توده سبک وزن از ذغال کربنی تشکیل دهد. این بدان معنا است که تمام اکسیژن از طریق مواد منبع از طریق اکسیداسیون کنترل شده و یا فرآوری با بخار برداشته شود.

 

شرکت Avon با به کار گیری این ماده در برخی از محصولات خود مانند صابون ذغال avon ، لایه بردار و پاک کننده ذغال Avon و ماسک ذغال که تماما در آزمایشگاه های ویژه Avon تهیه شده اند توانسته محصولات قابل توجه ای ارئه دهد


در ادامه بخوانید...

صفرشویی خودرو با اسپری دوراکلین خودرو نانو

صفر شویی خودرو 

قطعا شما هم از آلودگی و کثیفی های داخل خودروی خود خسته شدید و به علت زمان بر بودن و هزینه بالای صفرشویی با آلودگی نمد سقف خودروی خود کنار آمدید.

شرکت نانوسان تحت لیسانس گلوبال پریفرم آلمان این مشکل را با ارائه اسپری دوراکلین خودرو نانو حل کرده است .شما با استفاده آسان از این محلول به راحتی از خدمات صفرشویی خودرو در زمان خیلی کوتاهی بهره مند میشوید.

در ادامه بخوانید ...

صابون قارچ گانودرما دکتر بیز

صابون قارچ گانودرما

صابون قارچ گانودرما : پوست صورت به علت ارتباط مستقیم با نور خورشید و سایر آلودگی ها ی محیط دچار چین و چروک و انواع عفونت های پوستی میشود لذا این محصول با دارا بودن مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در قارچ گانودرما موجب افزایش گردش خون در پوست شده و به کاهش چین و چروک پوست و جوان سازی پوست صورت کمک میکند .


مکانیزم اثر: مواد فعال بیولوژیک موجود در این قارچ که اعم از انواع استرول ها، پروتئین ها ، پلی ساکارید ها، تری ترپنوئیدها و ملانین ها می باشد مانع پیری و عفونت های پوستی شده و لذا به جوانسازی و سلامت پوست کمک میکند 

در ادامه بخوانید ...

صابون ضد لک استین دکتر بیز

صابون ضد لک دکتر بیز

صابون ضد لک استین پک ۳ عددی

در تهیه این صابون از مجموعه ای از مواد ترمیم دهنده و ضد چین و چروک با منشاء طبیعی بنام عصاره حلزون استفاده شده است تا اثرات آن در کوتاه ترین زمان ظاهر شود.
در این ژل، هم از موادی مانند آنزیم های الیزا که باعث مهار تیروزیناز می شوند و هم از موادی که باعث کاهش تولید تیروزیناز می گردند استفاده شده است بنابراین پروسه ملانین سازی و چروکی پوست به طور موثری کند شده و رنگ پوست روشن تر می گردد.


این فراورده حاوی ویتامین A و الفا هیدروکسی اسیدها است که باعث نوسازی پوست شده و این عمل با ظرافت انجام می گیرد تا پوست، ظاهری پوسته پوسته نداشته باشد ولی سرعت بازسازی پوست افزایش یابد

در ادامه بخوانید ...

روغن آرگان خالص BIZ

روغن آرگان بیز 

معرفی روغن آرگان (طلای مایع) 

روغن آرگان بیز محصولی استخراج شده از قلب درخت آرگان مراکشی و یک مرطوب ککنده و نرم کننده طبیعی و قدرتمند پوست و مو میباشد. معمولا به دلیل خصوصیات بی نظیرش از این ماده با نام طلای مایع یاد میکنند .

رون آرگان بیز دارای میزان زیادی ماده مغذی و مفید مثل ویتامین E و اسیدهای چرب است که در صورت استفاده صحیح خواص بسیار زیادی خواهند داشت.نتایج مشهود مصرف این ماده دلیل استفاده آن توسط بسیاری از مردم برای مراقبت از موها و پوست بدن میباشد.

چرا از روغن آرگان بیز استفاده کنیم؟

روغن آرگان بیز اساساً به عنوان مکمل و ترمیم کننده برای مو استفاده میشود این ماده دارای خواص بسیار برای مو و پوست سر بوده و همچنین می توان از آن به عنوان نرم کننده موی سر نیز استفاده کرد.

در ادامه بخوانید...